آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

بررسی قیمت اکسید روی یک کیلویی

فهرست مطالب

0
(0)

توتیا یا همان زینک اکساید، یکی از مواد کاربردی در صنایع مختلف می باشد. ولی از تازه ترین قیمت فرآورده مطلع هستید؟ برای این که بتوان نرخ ها را مورد بررسی قرار داد باید به موضوعات متعدد به ویژه کیفیت و درجه خلوص آن دقت کرد. در این بین، اکسید روی یک کیلویی را می شود از برترین‌ مجموعه به شیوه عمده تهیه نمود که این کار سبب می شود تا مشتریان، اکسید روی بسته بندی شده را با بهای کمتری تهیه نمایند.بررسی قیمت اکسید روی یک کیلویی

با کاربرد روی اکسید آشنا شوید

با کاربرد روی اکسید آشنا شوید روی اکسید در چه صنایعی به کار گرفته می شود؟ چرا باید از این ماده استفاده نمود؟ این نوع از ماده که رنگی سفید و شفاف دارد و از سوی دیگر، بیشتر هم به صورت پودری و با مش های پایینی ارائه می شود، نقش زیادی را در امور گوناگون ایفا می کند. اما کاربرد آن را می توان در این صنایع مشاهده نمود:

  • در ساخت انواع لاستیک ماشین
  • صنایع نرم کننده و رنگرزی
  • تولید انواع موم و چسب
  • ساخت لوازم بهداشتی و آرایشی
  • تولید دارو و خوراکی های مختلف چه برای انسان و حیوانات
  • ساخت چرم های گرانوله و مصنوعی
  • برای تولید انواع کودهای گوناگون

ضمن این که در ساخت مصالح ساختمانی مثل سیمان، شیشه، سرامیک، کاشی و غیره مسائل دیگر به کار گرفته می شود. دلیل این که از این ماده به شکل زیادی در صنایع کاملاً متنوع استفاده می نمایند، قدرت پوشش دهی بالا و همچنین چسبندگی خیلی خوب آن می باشد.

در کنار این، نوع عایق در برابر جریان برق و حرارت محسوب می شود. از آن به دلیل این که مقاوم در برابر اشعه فرا بنفش‌ است نیز کار می گیرند. همینطور اکسید روی مرغوب خاصیت فعال کنندگی در آنزیم ها را نیز دارد.

خرید اکسید روی یک کیلویی

خرید اکسید روی یک کیلویی آیا می خواهید که خرید اکسید روی یک کیلویی را انجام دهید؟ برای تهیه این فرآورده راه های گوناگونی را می شود در پی گرفت. برای نمونه، می توانید از راه دور اقدام کنید. چنین شیوه ای، از نقطه نظرات متعدد به سود شما تما می شود. مثلاً هزینه های رفت و آمد را کاهش می دهد و از جانبی، مانع اتلاف وقت شما می گردد.

از هر شهری هم امکان خرید وجود دارد و در این زمینه محدودیت مکانی را مشاهده نمی کنید. این را نیز باید علاوه کرد که کالا را در تنوع بالای کیفی مشاهده کرده و هر کدام را که نیاز داشته باشید، سریع به دست تان‌، فروشنده خواهد رساند.

اما برای تهیه قیمت های جدید و همینطور مطرح کردن سوالات متعددی که دارید، می توانید با مجموعه فروش مستقیم از طریق شماره های زیر تماس بگیرید و کالا را نیز سفارش دهید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.