آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

بررسی بازار اکسید روی خارجی

فهرست مطالب

0
(0)

روی اکسید محصولی پر کاربرد در صنایع مختلف است که به دلیل ویژگی های فوق العاده بسیار مورد توجه قرار گرفته و مصارف زیادی دارد، این محصول در بازارهای داخلی و خارجی مشتریان زیادی دارد و بسیار پر فروش است.

با مراجعه به بازار اکسید روی خارجی می ‌توان بهترین برند روز محصول را در بسته بندی های معتبر و تجاری با بالاترین درجه کیفی و قیمت های ارزان و مناسب خریداری کرد.

بررسی بازار اکسید روی خارجی

مشخصات روی اکسید درجه یک

مشخصات روی اکسید درجه یک از جمله مشخصات روی اکسید درجه یک می توان موارد بسیاری را نام برد، این محصول از قدیم تا کنون به عنوان ماده‌ای مفید و موثر برای تولید انواع محصولات و تجهیزات مختلف کاربرد دارد، این محصول به نام های زینک اکساید و توتیا نیز معروف است که به شکل پودری سفید رنگ است که در آب غیر قابل حل می باشد.

کاربرد اکسید روی خالص فراوان است، روی اکسید که آن را به نام توتیا نیز می شناسند پودری سفید رنگ و غیر محلول در آب است که کاربرد های بسیاری برای تهیه چسب، انواع رنگ ها، موم، پلاستیک، نرم کننده ها و دیگر مواد دارد.

این محصول پودری دارای قابلیت رسانایی حرارتی بالا است، به عنوان آنتی ‌بیوتیک عمل کرده و دارای فوایدی برای محافظت در برابر اشعه های مضر خورشید است که در بهترین بسته بندی های بهداشتی و سالم عرضه می‌ شود.

این ماده نیمه هادی الکتریسیته بوده و بسیار شفاف است، همچنین در دمای اتاق دارای شبتابی قوی و تحرک الکترونی بالایی است، به همین دلیل برای تولید شیشه‌ های عایق حرارتی و مصرف کم انرژی بسیار به کار می رود.

آشنایی با تولیدکنندگان اکسید روی خارجی

آشنایی با تولیدکنندگان اکسید روی خارجی تولید کنندگان اکسید روی خارجی برای تولید محصول از روش های پیشرفته و مدرن بهره می‌ برند، این شرکت با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص و استفاده از مدرن ترین دستگاه ها بهترین پودر اکسید روی را تولید کرده و به صورت مستقیم به بازارهای سراسر جهان صادر می‌ کند.

برای تولید روی اکسید از روش مستقیم، غیر مستقیم و روش شیمیایی فاز آبی استفاده می کنند، در روشی فلز روی را در حرارت بسیار بالا ذوب کرده و با ترکیب با اکسیژن هوا زینک را تولید می کنند که محصول پس از خنک شدن بسته بندی می شود، محصول ارائه شده تضمینی بوده و می ‌توان آن را به صورت عمده یا جزئی تهیه کرد.

این مرکز تولیدی با در اولویت قرار دادن کیفیت و مرغوبیت محصول، بهترین اکسید روی استاندارد و مورد تایید را تولید کرده و برای مصارف مختلف به بازارهای مصرف ارائه می کند، با مراجعه به مرکز می توان با پرداخت کم ترین قیمت ها بهترین انواع روی اکسید را در بسته بندی های با کیفیت و معتبر خریداری کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.