آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

بررسی بازار اکسید روی آزمایشگاهی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی با فرمول شیمیایی ZnO پودری سفید رنگ با منشاء کانی زینست است که در طبیعت وجود دارد و آن را می ‌توان به روش تجاری و مصنوعی سنتز نمود. این محصول به شکل اکسید روی آزمایشگاهی نیز تولید و ارائه شده است و برای اهداف تشخیصی و کاربردی در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
تنوع انواع مختلف آزمایشگاه ها در صنایع شیمیایی و حتی خوراکی باعث شده است که بازار اکسید روی آزمایشگاهی از رونق خاصی برخوردار بوده و فروشندگان و خریداران در این بازار به خرید و فروش این محصول مشغول باشند.

بررسی بازار اکسید روی آزمایشگاهی

درباره کاربرد اکسید روی چه می دانید؟

درباره کاربرد اکسید روی چه می دانید؟

اکسید روی یا زینک اکساید در کشور ما به دو روش استفاده از خاک روی و استخراج روی از آن و یا از طریق آند روی که روشی صنعتی است انجام می ‌شود. اکسید روی رنگ سفید مایل به تیره و خاکستری دارد. تولید اکسید روی در کشور در دو گروه صنعتی و بهداشتی انجام می شود.

نوع صنعتی این محصول بیشترین کاربرد را در تولید انواع مختلف کاشی و سرامیک داشته و در تولید مکمل های غذایی دام و طیور به ویژه مکمل های معدنی مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول در ساخت انواع قطعات لاستیکی و پلاستیکی استفاده می گردد و تولید استئارات روی با درجه خلوص بالا از این محصول انجام می شود.

تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از دیگر کاربردهای اکسید روی آرایشی است و در صنایع تولید چرم مصنوعی و رنگ سازی نیز از آن استفاده می شود. این محصول جهت تهیه انواع شیشه مات و باتری های ذخیره سازی به همراه دستگاه های پیزو الکتریک کاربرد دارند.

در صنعت پزشکی نیز از این اکسید تحت عنوان ضدعفونی کننده استفاده می شود و از جمله داروهای قابض به شمار می روند.

قیمت نهایی انواع اکسید روی آزمایشگاهی

قیمت نهایی انواع اکسید روی آزمایشگاهی برای اطلاع از قیمت نهایی انواع اکسید روی آزمایشگاهی از جمله اکسید روی خالص با درجه خلوص ۹۹.۹۹ درصد راه های مختلفی وجود دارد که از جمله بهترین راه ها ارتباط مستقیم با تولید کننده این محصول است.

ارتباط با تولید کننده اکسیده روی مورد نظر می تواند پایین ترین قیمت این محصول را در اختیار خریداران عمده قرار دهد. تولید کننده ها محصول خود را با نرخ پایین به بازار ارائه می ‌کنند و این نرخ با دست به دست شدن به وسیله واسطه ها بالا می رود به همین جهت اطلاع از قیمت نهایی این محصول از تولید کننده می تواند گزینه ایده آلی باشد و به خصوص برای کسانی که به صورت عمده و در تناژ بالا برای اهداف تولیدی و صادراتی به این محصول نیاز دارند اطلاع از این قیمت لازم و ضروری می باشد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.