آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

برترین صادرکننده اکسید روی در ایران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی که به آن زینک اکساید نیز گفته می شود، یکی از ترکیبات غیر ارگانیک است که از نظر ظاهری یک پودر سفید رنگ می باشد که قابلیت حل شدن در آب را ندارد و در صنایع مختلف از آن استفاده های فراوانی می شود. خوشبختانه در کشورمان شرکت های معتبری به فعالیت مشغول می باشند که به سبب ارائه بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصولات، به عنوان برترین صادرکننده اکسید روی ایران در سایر مناطق دنیا نیز مطرح شده اند.

برترین صادرکننده اکسید روی در ایران

تولید اکسید روی به روش آمریکایی

تولید اکسید روی به روش آمریکایی به طور کلی برای تولید و سنتز اکسید روی سه روش وجود دارد که به ترتیب شامل روش واکنش شیمیایی، روش مستقیم تولید آن از سنگ روی (روش آمریکایی) و روش غیر مستقیم تهیه روی از فلز روی خالص(روش فرانسوی) می باشد.

و ما در این قسمت به تولید اکسید روی به شیوه آمریکایی اشاره می کنیم:

  • در ابتدا سنگ معدنی یا کنستانتره روی را که از عمل فلوتاسیون کربنات روی به دست می آید با ماده ای به نام ذغال کک مخلوط می نمایند.
  • در ادامه آن را با استفاده از نوارهای نقاله که برای این امر طراحی شده اند، به کوره های دوار ذوب و تبخیر منتقل می کنند.
  • این کوره ها دارای حرارتی به میزان 1200 درجه می باشند که باعث می شود روی به شکل بخار در آمده و به کندانسورها هدایت گردد.
  • در این مرحله روی به صورت پودر اکسید در می آید.

پخش انواع اکسید روی ایران

پخش انواع اکسید روی ایران اکسید روی یکی از متداول ترین موادی است که از آن برای تولید بسیاری از محصولات استفاده می نمایند؛ چرا که این ماده یک آنتی بیوتیک با ضریب شکست بالای رسانایی حرارتی در برابر اشعه خورشید می باشد، همچنین در آب حل نمی شود و به همین سبب بسیاری از صنایع از آن برای تولید انواع و اقسام تولیدات مانند سرامیک، شیشه، پلاستیک، مواد غذایی، داور و محصولات آرایشی استفاده می نمایند.
به عنوان مثال اکسید روی خوراکی همانگونه که از نام آن پیداست دارای خواص خوراکی بوده و می توان از آن برای تولید انواع خوراک دام و همچنین داروهای مختلف استفاده نمود. زیرا تحقیقات و بررسی ها نشان دهنده این است که استفاده از این ماده می تواند به رشد سلول های جدید کمک فراوانی نموده و همچنین التهابات و زخم هایی که ممکن است در قسمت های مختلف جسم وجود داشته باشند را به خوبی درمان نموده و اثر آنها را از بین می برد.

ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش انواع اکسید روی ایران به فعالیت مشغول بوده و نمونه های با کیفیت و مرغوب این محصول را در بازارهای داخلی و خارجی ارائه می نماییم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.