آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

بازار فروش اکسید روی در زنجان

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی به عنوان ماده اولیه در بسیاری از صنایع مورد مصرف قرار می ‌گیرد و دارای خلوص بسیار بالا است. بازار فروش اکسید روی زنجان به صورت عمده و در تناژ بالا محصولات خود را عرضه می کنند. مشتریان می توانند به این صورت با قیمت های بسیار مناسب تری به تهیه این ماده شیمیایی روی بیاورند که بسیار به صرفه است.

بازار فروش اکسید روی در زنجان

همه چیز درباره اکسید روی

همه چیز درباره اکسید روی اکسید روی به عنوان یکی از خالص ترین و با کیفیت ترین مواد شیمیایی شناخته می ‌شود که کاملا طبیعی بوده و ماده دیگری در تهیه آن به کار برده نشده است. به صورت پودر سفید رنگ دیده می شود که فاقد بو و مزه است.

از مهم ترین ویژگی های آن می توان به حل شدن در آب اشاره نمود. کاربرد بسیار گسترده ای در صنایع دارد و برای تهیه انواع محصولات ساختمانی مانند کاشی و سرامیک استفاده می ‌شود و موجب شفاف شدن لعاب آنها می گردد.

همچنین به دلیل داشتن خواص دارویی فراوان در تهیه انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم های ضد آفتاب به کار می رود. اکسید روی می تواند نور خورشید را به خود جذب کند و بنابراین از پوست در برابر نور خورشید و دیگر بیماری های پوستی مانند سوختگی محافظت می کند. در تهیه محصولات خوراکی نیز به کار می رود و روی مورد نیاز را برای بدن فراهم می گرداند.

مرکز توزیع انواع اکسید روی زنجان

مرکز توزیع انواع اکسید روی زنجان این مرکز به عنوان نمایندگی مجاز توزیع انواع اکسید روی لعاب زنجان در سراسر کشور در حال فعالیت می باشد که باکیفیت ‌ترین و مرغوب ‌ترین تولیدات ایرانی و خارجی را عرضه می‌کند. مشتریان می ‌توانند با کیفیت ترین محصولات را به این واسطه خریداری کنند که کاملا ارزان قیمت هستند.

این کالا در فروشگاه آنلاین به میزان بالا به فروش می رسد و خریداران می‌ توانند به صورت عمده و کلی آن را درخواست کنند. جهت درخواست سفارشات می‌توان به صورت تلفنی با فروشندگان ارتباط برقرار نمود. شماره های تماس در ادامه قرار داده شده است و می توان به سهولت خرید خود را در کمتر از چند دقیقه تکمیل نمود.

در صورت خرید عمده اکسید روی شهرکرد از قیمت های مناسب می‌ توان بهره مند شد که روش بسیار مناسبی برای فروشندگان خرده فروش می باشد. افرادی که فرصت حضور در بازار ندارند می توانند به صورت غیر حضوری این کالا را تهیه کنند.

امکان ارسال محصولات به تمامی نقاط کشور وجود دارد و فقط کافی است آدرس و نشانی دقیق محل مورد نظر را با کارشناسان فروش در میان بگذارید. این کالا بسیار متنوع است و انتخابات زیادی را برای مشتریان جهت خرید به ارمغان می آورد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.