آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

بازار فروش اکسید روی در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

روی یکی از انواع فلزاتی است که از آن محصولات متنوع تولید می شود که از جمله آن می توان به اکسید روی اشاره نمود. اکسید روی یکی از محصولات جانبی روی است که اکتشاف و تولید آن توسط ایرانیان می باشد و از آن در صنایع مختلف به کار برده می شود. بازار فروش اکسید روی اصل در تهران به دلیل استفاده و کاربرد گسترده و فراوان در تولید محصولات مختلف از رونق خوبی برخوردار می باشد و بازار فروش به صورت عرضه سنتی و اینترنتی و غیر حضوری می باشد.

بازار فروش اکسید روی در تهران

اکسید روی درجه یک چگونه تولید می شود؟

اکسید روی درجه یک چگونه تولید می شود؟ همان طور که گفته شد اسید روی از فلزی روی به دست می آید و دارای مصارف متعدد در صنایع مختلف می باشد و از آن محصولات متنوع و گوناگون تولید می شود. این محصول از روش های مختلف به دست می آید که در این مطلب به آن می پردازیم.

یکی از روش های معمول برای تولید اکسید روی درجه یک، روش واکنش شیمیایی از اکسید روی می باشد. در این روش ابتدا کنسانتره روی به همراه اسید سولفوریک با آب ترکیب شده و در داخل دستگاه با هم واکنش نشان می دهند که موجب تولید سولفات روی با خلوص بالا می شود.

در مرحله بعد محصول به دست آمده وارد سانتریفوژ شده و فاز جامد از فاز محلول جدا می شود و محلول در مخزنی جداگانه ذخیره می شود. محلول دارای یون های کبالت و نیکل است که با استفاده از گرما و حرارت و پودر روی، این یون ها به صورت رسوب ته نشین می شود که با جدا سازی این رسوبات از سولفات روی و با استفاده از فرآیند های خاص دیگر اکسید روی به دست می آید.

خرید انواع اکسید روی در تهران

خرید انواع اکسید روی در تهران خرید انواع اکسید روی عمده در تهران به صورت مختلف امکان پذیر می باشد. خرید از نمایندگی این محصول و یا خرید تلفنی از راه هایی که می توان اکسید روی را تهیه نمود اما امروزه بهترین روش برای خرید این محصول سفارش و خرید از طریق فروشگاه اینترنتی می باشد.

عرضه کننده این محصول برای فروش بیشتر، توزیع و عرضه گسترده در سراسر کشور و تسهیل در خرید آن توسط مشتریان اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی نموده است. در این فروشگاه مجازی انواع اکسید روی به صورت بسته بندی و یا فله عرضه شده و ضمن ارائه مشخصات و اطلاعات فنی در خصوص آن زمینه خرید غیر حضوری را برای مشتریان فراهم نموده است.

این اقدام سبب شده تا خرید انواع اکسید روی در تهران در کوتاه ترین زمان ممکن صورت گیرد و با حذف واسطه ها و دلال ها محصول مستقیماً در اختیار مشتریان قرار گیرد. مشتریان و خریداران نیز با اطمینان از کیفیت و مرغوبیت محصول و دارا بودن استاندارد ها و تاییدیه های لازم آن را به قیمت مناسب و ارزان تر از بازار سفارش و خریداری نمایند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.