آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

بازار اکسید روی ۹۹ درصد ارسیان کو در سطح کشور

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یا همان توتیا ترکیب غیرآلی با فرمول ZnO به شکل پودری سفید رنگ و نامحلول در آب است. اکسید روی ۹۹% بالاترین خلوص را دارا می باشد. ایران با داشتن معادن بزرگ روی یکی از تولید کنندگان اکسید روی به حساب می آید.

خواص زیست سازگاری و ایمن بودن اکسید روی موجب شده است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گیرد.

بازار اکسید روی ۹۹ درصد شامل بسیاری مصارف صنعتی به عنوان افزودنی در صنایع پلاستیک و لاستیک (تایر اتومبیل)، سرامیک، شیشه، سیمان، رنگها، چسب، غذاها، باتری و…و یا به صورت زینک اکساید در مصارف بهداشتی مانند پودر بچه، پمادهای پوستی، کرم ضد آفتاب، شامپو ضدشوره و… می باشد.

بازار اکسید روی 99 درصد ارسیان کو در سطح کشور

قیمت کیلویی اکسید روی با خلوص بالا

قیمت کیلویی اکسید روی با خلوص بالا

در سالهای اخیر بازار اکسید روی نیز مانند سایر بازارها  دارای نوسانات بسیاری بوده است. قیمت اکسید روی به عوامل بسیاری همچون میزان خلوص و دانه بندی و روش تولید آن بستگی دارد، همچنین با توجه به ایرانی و یا خارجی بودن آن نیز قیمت مختلفی دارد.


با توجه به کاربردی که از اکسید روی توقع می رود می توان آن را به صورت جزئی و یا کلی تهیه نمود. طبیعی است که قیمت کیلویی اکسید روی با خلوص بالا در مقایسه خرید جزئی آن مقرون به صرفه تر خواهد بود که البته قیمت خرید جزئی اکسید روی متاثر از قیمت جهانی روی است و با توجه به نوسانات بازار ارز تغییر می کند.

برای استعلام قیمت روز اکسید روی بهتر است با نمایندگی های معتبر در زمینه عرضه و پخش اکسید روی تماس گرفت.

بزرگترین تولیدکنندگان اکسید روی ۹۹ درصد در ایران

بزرگترین تولیدکنندگان اکسید روی 99 درصد در ایران

با توجه به توانمندی های علمی جوانان کشور می توان اکسید روی ۹۹ درصد ایرانی بسیاری را در بازار یافت. اما بزرگترین تولیدکنندگان اکسید روی ۹۹ درصد در ایران تولیدکنندگان زنجان هستند.

زنجان به دلیل داشتن بزرگترین معدن روی از امتیاز ویژه مجاورت به منبع تامین مواد اولیه و در نتیجه کاهش قیمت تولید اکسید روی برخوردار است. اکسید روی زنجان با خلوص ۹۹ % به بازار عرضه می شود و در مقایسه با محصولات مشابه خارجی قیمت واقعا مقرون به صرفه تری دارد.

شرکت های عرضه کننده اکسید روی با خلوص بالا و پایین

شرکت های عرضه کننده اکسید روی با خلوص بالا و پایین

شرکت های عرضه کننده اکسید روی با خلوص بالا و پایین بسیاری در تهران و شهرستان ها وجود دارند که این محصول را عرضه می کنند و در زمینه صادرات اکسید روی نیز فعالیت دارند.

صادرات اکسید روی ایران به کشورهایی مانند ترکیه، دبی، عراق و … انجام می شود. اصل اساسی در شرکت های صنعتی خارجی استفاده از مواد اولیه با کیفیت است و کیفیت اکسید روی ایران توانسته است نظر آن ها را جلب نماید.

بازار فروش اکسید روی ۹۹ درصد باکیفیت و ارزان

بازار فروش اکسید روی 99 درصد باکیفیت و ارزان

همانگونه که اشاره شد بازار فروش اکسید روی ۹۹ درصد باکیفیت و ارزان بسیار گسترده است و در اغلب صنایع کاربرد دارد.

امروزه با توجه به اینکه محیط های قلیایی و اسیدی حلال اکسید روی هستند و نیز به دلیل ویژگی های اکسید روی به ویژه خاصیت فتوکاتالیستی و خواص بیوشیمیایی و ضدقارچ و ضدکپک بودن آن در صنعت تصفیه آب و پساب مورد استقبال قرار گرفته است.

البته امروزه خواص نوری این اکسید نیز موجب شده است که مورد توجه کارهای پژوهشی و تحقیقاتی بسیاری قرا گیرد. یکی از کابردهای اخیر این محصول در تولید سلول های خورشیدی است.

خریداران اکسید روی ارسیان کو ۹۹ درصد

خریداران اکسید روی ارسیان کو 99 درصد

شرکت آرسیان کو، تولید کننده و تامین کننده انواع مواد شیمایی صنعتی و آزمایشگاهی با خلوص و درجه کیفیت بالا در ایران است.  محصولات این شرکت شامل:

  • اسید سولفوریک
  • اسید کلریدریک
  • اکسید مولیبدن
  • اکسید روی
  • فسفات روی
  • سولفات روی می شود.

با توجه به عرضه محصولات با کیفیت، خریداران اکسید روی آرسیان کو ۹۹ درصد، عمده صنایع بزرگ و پرمصرف ایرانی می شوند. همچنین عرضه اکسید روی ۹۹ درصد با قیمت مقرون به صرفه موجب شده است که در پژوهش ها و تحقیقات آزمایشگاهی مشتریان بالقوه زیادی داشته باشد.

ارزان ترین قیمت اکسید روی ارسیان کو

ارزان ترین قیمت اکسید روی ارسیان کو

ارائه گواهی کیفیت کالا و ارزانترین قیمت اکسید روی آرسیان کو، اصولی هستند که شرکت برای خریداران و مشتریان خود قائل شده است. محققان و صاحبان صنایع بزرگ می توانند مطمئن باشند که با خرید از شرکت آرسیان کو، محصول با کیفیتی را در کوتاه ترین زمان ممکن و نیز با ارزانترین قیمت در اختیار خواهند داشت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.