آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت اکسید روی | ارزان ترین برند موجود در بازار

فهرست مطالب

5
(1)

اکسید روی که در قدیم الایام به نام توتیا شناخته می شد، دارای فرمول شیمیایی ZnO و دارای شکلی پودر گونه به رنگ سفید است. در گذشته از این اکسید برای تولید فلز برنج و درمان بیماری های چشم استفاده می شده است و به آن سنگ سرمه نیز می گفتند. اکسید روی قیمت نسبتا مناسبی در مقایسه با کاربرد های فراوان آن دارد.

اکسید روی قیمت | ارزان ترین برند موجود در بازار

لیست قیمت روز اکسید روی

لیست قیمت روز اکسید روی

اکسید روی (ZnO) نیز همانند تمامی اقلام دیگر در چند سال اخیر قیمت ثابتی نداشته است و مدام در حال نوسان همراه با نوسانات ارز بوده است.

در جدول زیر می توانید به صورت حدودی قیمت روز اکسید روی را به ازای وزن های متفاوت مشاهده کنید.

طبیعی است که خرید عمده ی این محصول نیز صرفه اقتصادی بیشتری نسبت به خرید جزیی آن دارد.

وزن(گرم)قیمت(تومان)
1002.500
2505.750
50011.500
100023.000

بدیهی است این قیمت ها حدودی است و قطعا در بازار شاهد تفاوتی اندک در این قیمت ها خواهیم بود.
مقاله پیشنهادی: خرید اکسید روی از کارخانه

ارزان ترین برند اکسید روی موجود در بازار

بازار اکسید روی نیز مانند سایر بازار ها در چند سال اخیر نواسانات زیادی داشته است که ناشی از نواسانات قیمت ارز است، اما همچنان میتوان برندی ارزان برای خرید اکسید روی یافت.

عرضه اکسید روی برای مصارف زیادی که دارد باید به مقدار زیادی باشد، از این رو تولید کنندگان اکسید روی که جز تولید کنندگان مواد شیمیایی به شمار می روند با استفاده از اصول شیمیایی دست به تولید اکسید خالص روی میزنند.

قیمت اکسید روی موجود در بازار با توجه به ایرانی یا خارجی بودن آن متفاوت است. برای یافتن ارزان ترین برند اکسید موجود در بازار می توانید با نمایندگی های رسمی این محصول تماس بگیرید و قیمت را از آن ها جویا شوید.

همچنین میتوانید برای تهیه بهترین و خالص ترین اکسید روی که توسط جوانان توانمند کشور عزیزمان تهیه میشود به نمایندگی های معتبر این محصولات مراجعه و از آن بهره مند شوید. از تولید کنندگان بزرگ و اصلی اکسید روی در کشور می توان به زنجان اشاره کرد که اکسید روی را با خلوص 99% به بازار عرضه میکند.

صادرات اکسید روی به کشور های همسایه

صادرات اکسید روی به کشور های همسایه

صادرات اکسید روی با توجه به کاربردهای فراوان آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مواردی از این کاربرد ها را در زیر مشاهده می کنید :

  • امروزه از اکسید روی با نام زینک اکساید در پماد های پوست، پودر بچه، کرم ضد آفتاب، انواع شامپو ها و … استفاده می کنند.
  • از این اکسید همچنین در تولید پلاستیک، سرامیک، شیشه، سیمان، لاستیک، نرم کننده، رنگ ها، موم ها، چسب، باتری و … استفاده می شود.
  • پماد زینک اکساید در درمان سوختگی، خراشیدگی و ضد خارش کاربرد دارد.
  • این اکسید اشعه UV خورشید را جذب میکند و به همین خاطر در صنعت آرایشی در انواع ضد آفتاب ها استفاده می شود و بخاطر اینکه پوست نمی تواند اکسید روی را جذب کند این ماده کاملا ضد حساسیت و بی ضرر است.
  • همچنین اکسید روی در صابون ها و برای از بین بردن بوی بد بدن بسیار کاربردی است.

صادرات اکسید روی از طریق شرکت های تولید کننده آن در تهران و سایر شهرستان ها انجام می پذیرد.

هدف از صادرات کسب درآمد بیشتر است زیرا در کشور های دیگر روی اکسید دارای قیمتی بسیار فراتر از ایران است.

برای در دست گرفتن بازار دیگر کشور ها باید اکسید روی با درصد خلوص و کیفیت بسیار بالا صادر کرد.

شرکت های صنعتی سایر کشورها نیاز به مواد اولیه با کیفیت بالا دارند، از این رو بهترین گزینه برای آن ها استفاده از اکسید روی تولید ایران است.
بیشتر بخوانید: خرید و فروش اکسید روی

در ایران تولیدی های زیادی وجود دارند که در جای جای کشور مشغول تولید اکسید روی با کیفیت برای مصرف داخلی و صادرات آن به خارج از کشور هستند.

نمایندگی پخش اکسید روی

نمایندگی پخش اکسید روی

شرکت ها و تولیدی هایی که اکسید روی تولید می کنند برای داشتن بازار فروش مناسب، اقدام به ایجاد نمایندگی پخش اکسید روی در شهر ها می کنند تا اینگونه محصول خود را به بازار ارائه و در دسترس متقاضیان قرار دهند.

همچنین وجود نمایندگی این امکان را به مشتریان می دهد که بتوانند با اطلاعات کامل، بهترین و با کیفیت ترین اکسید روی را در بازار پیدا کنند و آن را با مناسب ترین قیمت تحویل بگیرند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.