آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

اکسید روی صادراتی ایران ارزان کاربردی با کیفیت عالی

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی صادراتی ایران ارزان و باکیفیت است. اکسید روی یا زینک اکساید برای اغلب افراد نامی آشنا ست ،که معمولا در مصارف بزشکی با آن اشنا شده اند اما این پودر سفید رنگ که جزء ترکیبات غیر آلی و غیر محلول در آب می باشد خواص و ویژگی های بسیاری دارد که باعث شده در بسیاری حوزه ها کاربرد داشته باشد.در ایران اکسید روی با کیفیت عالی و قیمت ارزان تولید میشود و به بسیاری کشورها صادر می گردد .این محصول کاربردی در بسیاری از شهرستان ها و شرکت های وابسته نیز برای ساخت مواد گوناگون توزیع می شود. در ادامه این مطلب به شما کمک خواهیم کرد تا در مورد موضاعاتی هم چون تولیید کننده ها و قیمت اکسید روی ،ارزان ترین برند ها و صادرات آن ، اطلاعات لازم را کسب فرمایید.

اکسید روی صادراتی ایران ارزان کاربردی با کیفیت عالی

شرکت تولید کننده اکسید روی در تهران

شرکت تولید کننده اکسید روی در تهران

در ایران و تهران نیز مانند بسیاری کشورهای دیگر شرکت های تولید کننده ی سولفات روی وجود دارند ، که این محصول ارزشمند را جهت بسیاری مصارف تولید مینمایند، از جمله مصارف اصلی سولفات روی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در حوزه ی پزشکی،درمانی و بهداشتی_ارایشی از قبیل : انواع پمادهای سوختگی مخصوص نوزادان و بزرگسالان ،انواع صابون ها و شامپوها ، ضد افتاب ها و…
  • در صنایع مربوط به کاشی و سرامیک هم چنین لعاب سازی به علت پوشش دهندگی بالایی که دارد استفاده میشود.
  • در صنایع پلاستیک، شیشه ، سیمان ، رنگرزی ، چسب سازی 
  • لاستیک سازی
  • مکمل سازی دام و طیور و بسیاری موارد دیگر

بنابر توضیحات بالا روشن میشود که زینک اکساید با کیفیت تا چه اندازه میتواند در حوزه های مختلف به فروش برسد و برای تولید کننده ها سود آوری داشته باشد. بسیاری از کارخانه های تولید کننده صنایع شیمیایی در تهران به ساخت اکسید روی می پردازند و به صنایع مختلفی میفروشند.

لیست قیمت اکسید روی در سراسر کشور

لیست قیمت اکسید روی در سراسر کشور

اکسید روی به علت مصارف گوناگونی که در صنایع مختلف دارد ، بایستی با درصد خلوص های متفاوت و ویژگی های منحصر به فردی تولید شود ، که باعث تنوع قیمت میگردد ،هم چنین مواردی چون ایرانی یا خارجی بودن محصول ، نوسانات قیمت ارز و میزان کیفیت ،بر قیمت ان تاثیر میگذارند بدیهی ست برای خرید عمده این محصول میتوان از قیمت های مناسب تری استفاده کرد .

اگرچه قیمت محصولات با توجه به نوسانات ارزی و تغییرات نیازهای بازار متفاوت میباشند، اما میتوان به صورت حدودی و میانگین قیمت را برای میزان مشخصی از زینک اکساید با مراجعه به دفاتر فروش یا نمایندگی های مجاز و معتبر تعیین کرد .طبیعی ست ، زینک اکساید با در صد خلوص بالاتر و کیفیت بهتر ، گرانتر می باشد ، ولی در صورت خرید عمده ، قیمت این محصول مقرون به صرفه تر خواهد بود.

ارزان ترین برند اکسید روی صادراتی ایران

ارزان ترین برند اکسید روی صادراتی ایران

در کشور ایران شرکت های معتبر بسیاری در حال تولید اکسید روی با کیفیت و ارزان هستند ، که محصول خود را به بسیاری کشورها بالاخص کشورهای خاورمیانه صادر میکنند ، این محصول صادراتی با ارزش که کاربردهای فراوانی دارد با برندهای مختلف و به صورت عمده در کشورمان به فروش میرسد .

شرکت های تولیدی اغلب برای تولید محصولات با کیفیت تر  و با درصد خلوص بالاتر با یکدیگر رقابت میکنند و سعی میکنند بتوانند اکسید روی ارزان عرضه کنند . اگرچه قیمت یکی از اصلی ترین ملاک های خرید است ، اما نباید فراموش کرد که همانطور که برای تولید محصول بهتر هزینه های بیشتری می شود ، برای خرید آن نیز مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری خواهیم بود.

صادرات اکسید روی باکیفیت ایرانی به کشور های مختلف

صادرات اکسید روی باکیفیت ایرانی به کشور های مختلف

صادرات نقش بسیار حائز اهمیتی در رشد و پیشرفت شرایط اقتصادی شرکت های تولید کننده و کشور دارد، صادرات اکسید روی نیز میتواند تاثیر بسزایی بر این موضوع داشته باشد . با توجه به این که مواد اولیه ی مورد استفاده در تولید اکسید روی ایران بسیار باکیفیت است، کشورهای مختلفی خریدار اکسید روی ایرانی میباشند .

شرکت های تولیدی زینک اکساید که بخواهند در زمینه صادرات فعالیت داشته باشند ، باید بتوانند اکسید روی باکیفیت و در صد خلوص بالا را تولید و بسته بندی نموده به کشورهای دیگر عرضه کنند .کشورهای خارجی به دنبال بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمتها هستند ، بنابراین رقابت بین المللی برای تولید و فروش اکسید روز درجه یک بسیار شدید است.صادرات اکسید روی با کیفیت ایرانی به کشورهای مختلفی انجام می شود .

خریداران اصلی اکسید روی ایران

خریداران اصلی اکسید روی ایران

به علت کیفیت بالای محصولات شیمیایی ایرانی ، بسیاری کشورها به خصوص کشورهای خاورمیانه خریدار این محصول پرکاربرد میباشند، کشورهایی نظیر :

  • آذربایجان 
  • ترکیه 
  •  پاکستان 
  • عراق هند
  • امارات
  • افغانستان
  • و ایتالیا

توزیع بهترین اکسید روی صادراتی در بازار

توزیع بهترین اکسید روی صادراتی در بازار

 در بازار ایران هم چون کشورهای دیگر شرکت های بسیاری برای تولید محصولات خود نیاز به اکسید روی دارند ، شرکت هایی هم چون  تولید کننده های مواد بهداشتی و ارایشی ، صنایع مختلف نظیر شیشه سازی ، لاستیک سازی ، چسب سازی و… از اکسید روی به عنوان مواد اولیه استفاده میکنند .

این شرکت ها میتوانند با مراجعه و یا تماس با نمایندگی های فروش اکسید روی صادراتی، خرید خود را انجام دهند .

البته شرکت های تولید کننده ، خود نیز با حجم بندی مخصوص  ، مثلا با تناژ بالا برای کارخانجات و یا بسته بندی های گرمی برای ازمایشگاه های شیمیایی سراسر کشور اقدام به عرضه ی محصولات خود می کنند و برای این هدف از طرق مختلفی مثلا استفاده از نمایندگی های فروش در برخی شهرها اقدام می نمایند تا بتوانند بهترین اکسید روی صادراتی را در بازار توزیع کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.