آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

اکسید روی | تولید کننده محصولات شیمیایی در کشور

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی با نام لاتین Zinc Oxide یک ترکیب غیر آلی است که با فرمول شیمیایی Zno حاصل میشود.
این ماده از اکسیده شدن فلز ناخالص روی بدست می آید که یک پودر سفید رنگ است و در آب غیر محلول میباشد. در زمان گذشته به این ماده سنگ سرمه یا توتیا نیز گفته میشد که برای درمان بیماری های چشمی از آن بسیار بهره میگرفتند.
با توجه به اینکه در زمان قدیم این ماده را سنگ سرمه میگفتند آنرا به سه نوع زرد، کبود و توتیای قلم تقسیم میکردند که در این میان توتیای قلم کرمان یکی از بهترین و مرغوبترین انواع آن بود.

امروزه این ماده با پیشرفتی که حاصل از علم و تکنولوژی است، تبدیل به یک ماده شیمیایی عالی و کاربردی شده که در زمینه های دارویی، صنعتی، آرایشی و… از آن استفاده میکنند.
تولید کننده محصولات شیمیایی در کشور از این ماده در موارد زیادی بهره میگیرند و به همین علت تجارت اکسید روی بسیار اهمیت دارد.

اکسید روی | تولید کننده محصولات شیمیایی در کشور

به روز ترین سایت اعلان قیمت اکسید روی

به روز ترین سایت اعلان قیمت اکسید روی

اکسید روی که از اکسیده شدن فلز ناخالص روی بدست می آید دارای خاصیت های دارویی و درمانی بسیاری میباشد. خیلی از کارخانه های تولیدی برای تهیه شامپو ضد ریزش مو انواع داروها و… از آن استفاده میکنند.
در بسیاری از کارخانه ها انواع اکسید روی جز مواد اولیه و ثابت ترکیبات اصلی میباشد بنابراین نیاز دارند که دائما پیگیر اطلاعات پیرامون این ماده باشند و از به روز ترین سایت اعلام قیمت اکسید روی باخبر و مطلع شوند.

آخرین قیمت اکسید روی در بازار

آخرین قیمت اکسید روی در بازار

اکسید روی به دلیل اینکه کاربردهای بسیاری دارد و در انواع تولیدات از آن بهره میگیرند، سالانه چیزی بالغ بر 105 تن از آن به طرق مختلف تولید میشود.
علاوه بر اینکه ایران خود به اندازه کافی یکی از بهترین تولید کنندگان این ماده شیمیایی است اما باز هم از تولیدات درجه یک دیگر کشورها بهره مند میشود و آنرا وارد بازار اکسید روی میکند.
خیلی از متخصصین ماهر و کارخانه های بزرگ دائما در حال خرید و یا فروش این ماده گرانبها هستند اما باتوجه به اینکه در ایران امروزه قیمت ها از ثبات قابل توجهی برخوردار نیستند بنابراین آخرین قیمت اکسید روی در بازار را میبایست از طریق سایت خرید اکسید روی که به صورت آنلاین به روز میشود، پیگیری کنید.

نحوه استفاده از اکسید روی

نحوه استفاده از اکسید روی

استفاده از اکسید روی به دلیل دارا بودن خاصیت روی در آن که برای بدن انسان بسیار حیاتی میباشد، دارای زمینه های متفاوتی است.
در زیر نحوه استفاده از اکسید روی در صنایع مختلف را بررسی خواهیم کرد:

  • در زمینه انواع تولیدات صنعتی: از ترکیب اکسید روی در ساخت وسایلی مانند پلاستیک، شیشه، سیمان، لاستیک اتومبیل، چسب، باتری، موم و… استفاده میشود.
  • صنعت تولید انواع دارو: در علم پزشکی و دارو این ماده با نام زینک اکسید معروف است که در تولید انواع پودر بچه، پمادهای پوستی، کرم ضد آفتاب، شامپو برای جلوگیری از ریزش مو و… به کار گرفته میشود.
  • در زمینه تولیدات لوازم آرایشی: این ماده شیمیایی در مصارف آرایشی نیز جایگاه ویژه و محبوبی پیدا کرده است. به دلیل اینکه اشعه ماوراء بنفش خورشید را جذب میکند و از پوست در مقابل آفتاب سوختگی و دیگر آسیب های ناشی از آن محافظت میکند. همچنین به دلیل اینکه مانع از رویش باکتری ها میباشد در تولید صابون و تئودورانت ها نیز از آن میتوانند بهره مند شوند.

بسته بندی های مختلف اکسید روی

بسته بندی های مختلف اکسید روی

مصرف کنندگان این ماده یا آن را به صورت عمده و یا به صورت جزئی مورد استفاده قرار میدهند. در کارخانه ها نیز بسته بندی های مختلف اکسید روی طبق نیاز خریداران، صورت میگیرد.
این ماده حتی در وزن های عمده 25 کیلویی نیز مورد بسته بندی قرار میگیرد که جنس این بسته ها از پلی اتیلن سه لایه میباشد.
برای خریداری این محصول میتوانید به کارخانه ها و یا مراکز نمایندگی مستقیم فروش مراجعه کنید و سفارشات خودرا به صورت عمده با ارزانترین قیمت بدست آورید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.