آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

ارائه دهندگان اکسید روی معدنی

فهرست مطالب

0
(0)

ارائه دهندگان اکسید روی معدنی در ایران انگشت شمار اند. اکسید روی معدنی (ZnO) یک پودر کریستالی بی رنگ و در بلور های یک سیستم شش ضلعی در آب نا محلول می باشند که در اثر حرارت زرد می شود. گفتنی است که در حال حاضر برای دسترسی به این محصول می توانید با نمایندگی ها فعال در این حوزه ارتباط برقرار کرده و این محصول را به صورت غیر حضوری دریافت نمایید.

ارائه دهندگان اکسید روی معدنی

درباره روی اکسید چه می دانید؟

درباره روی اکسید چه می دانید؟ اکسید روی یک نیمه رسانای شکاف مستقیم با فاصله باند 3.36 است. تغییر طبیعی نسبت استوکیومتری به سمت غنی سازی اکسیژن نوعی هدایت الکترونیکی به آن می بخشد.

با گرم شدن، ماده تغییر می کند: در دمای اتاق سفید است، اکسید روی زرد می شود. این امر با کاهش شکاف باند و تغییر لبه در طیف جذب از منطقه UV به منطقه آبی طیف قابل مشاهده توضیح داده می شود.

در پزشکی، از آن به عنوان یکی از اجزای داروهای خارجی استفاده می شود که در پوست استفاده می شود. دارای خواص ضد التهابی، خشکی، جاذب، قابض و ضد عفونی کننده است. به عنوان پودر، پماد، خمیر، مواد افزودنی استفاده کنید.

این یکی از اجزای تعدادی از آماده سازی های پوستی و آرایشی پیچیده مانند “پماد روی” ، “ماکارونی لاسارا” و غیره است. این عمل دارویی به این دلیل است که اکسید روی آلبومینات ها را تشکیل می دهد و پروتئین ها را از بدن خارج می کند.

هنگامی که بر روی سطح آسیب دیده قرار می گیرد، پدیده های تراوش، التهاب و تحریک بافت ها را کاهش می دهد ، یک مانع محافظتی در برابر عملکرد عوامل تحریک کننده ایجاد می کند.

فروشندگان فله ای انواع اکسید روی معدنی

فروشندگان فله ای انواع اکسید روی معدنی مجموعه ما یکی از برترین فروشندگان فله ای انواع اکسید روی معدنی در ایران است. از اکسید روی به طور گسترده ای در صنایع شیمیایی و دارویی استفاده می شود.

این ماده در ترکیب خمیر دندانها و سیمان ها در دندانپزشکی درمانی، در کرمهای برنزه کننده لوازم آرایشی و رویه های زیبایی ، در تولید به عنوان پرکننده لاستیک ، چرم مصنوعی و محصولات لاستیکی استفاده می شود.

این در صنایع تایر ، رنگ و لاک ، صنایع تصفیه روغن استفاده می شود. از اکسید روی در تولید شیشه و سرامیک استفاده می شود.

کاربرد اکسید روی بسیار گسترده است. از اکسید روی برای تولید واریستور استفاده می شود ، که در برق گیر های مدرن (SPD) برای جایگزینی برق گیر های پر از گاز منسوخ استفاده می شود. علاوه بر این، پودر اکسید روی ماده امیدوار کننده ای به عنوان محیط کار لیزر های پودری است.

بر اساس اکسید روی ، یک LED آبی ایجاد شد [منبع 770 روز مشخص نشده است]. از فیلمهای نازک و سایر ساختارهای نانو بر پایه اکسید روی می توان به عنوان گاز حساس و بیولوژیکی استفاده کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.