آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

ارائه دهندگان اکسید روی صنعتی در تهران

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی زرد یک ترکیب معدنی و شیمیایی است به شکل پودری و سفید رنگ که به دلیل ویژگی هایی که دارد در بسیاری از صنایع مانند شیشه سازی، سرامیک، لاستیک، رنگ و… بکار می رود، فروش عمده اکسید روی صنعتی در تهران با قیمتی مناسب انجام می شود، اکسید روی غلیظ و با کیفیت برتر را می توانید به روش غیر حضوری در هر کجایی که هستید به صورت مستقیم سفارش دهید.

 

بررسی کارایی انواع اکسید روی

همانطور که در بالا ذکر کردیم اکسید صنعتی روی جزو الزامات تولید انواع مختلف محصولاتی می باشد که در کارخانجات بزرگی کشور تولید می‌شود اکسید روی را میتوان آچار فرانسه یا معجزه در تولید محصولات دانست چرا که کاربردهای متفاوتی می توان از این اکسید روی استفاده کرد.

در طول سال اکسید روی متفاوتی در کارخانجات مقطع به صورت انبوه این اکسید روزها را برای مصارف مختلف تهیه و تولید می‌کنند و سپس در بسته‌بندی‌های مناسب به کارخانجاتی که احتیاج به این مواد اولیه دارد ارسال می‌شوداکسید روی سیاه قابلیت شفاف آزادی سیاسی بسیاری از محصولاتی می‌باشد از جمعه در صنعت شیشه سازی اضافه کردن اکسید روی به مواد اولیه شیشه باعث میشود روش های تولید شده درخشان و شفاف باشد.

همینطور در تهیه محصولاتی که باید درجه حرارت بسیار بالایی را تحمل کند اکسید روی به مواد آن اضافه می کنند تا بتواند محصول مورد نظر درجه حرارت بالا را به راحتی تحمل کند بدون اینکه آسیبی به آن محصول وارد شود یا دچار شکستگی محصول ایجاد شود همینطور اکسید روی در صنعت لوازم آرایشی بهداشتی هم بسیار کاربرد دارد اضافه کردن اکسید روی به مواد اولیه لوازم آرایشی بهداشتی اعم از کرمها را جلب وسایه ها باعث می شود که این مواد لازم در مقابل اشعه ماورای بنفش خورشید مقاوم تر باشد و آسیب به روی پوست وارد نکند

آشنایی با انواع اکسید روی از نظر رنگ

اکسید روی شیشه و ترکیبات معدنی بسیار پر کاربرد در صنایع مختلفی همچون سرامیک، پلاستیک، روان کننده ها، ساخت باتری، تولید انواع مواد آرایشی، ساخت رنگ، انواع چسب و بسیاری از موارد دیگر است که به صورت پودر سفید رنگ می باشد و در طبیعت به صورت کانی زنسیت وجود دارد با این وجود امکان تولید آن در به شکل صنعتی و سنتز شده نیز فراهم است.

این محصول دارای مجموعه زیاد از انواع مشخصات است که برخی از آنها به طور خلاصه عبارتند از : به دلیل تحرک بالای الکترون ها در این اکسید و توانای تابندگی نور آن موقع برانگیخته شدن الکترون ها در ساخت انواع چراغ های ال ای دی و نمایشگر ها کاربرد دارد. این محصول قابلیت انحلال بسیار پایینی در آب دارد با این وجود در حرارت های بالا به مقدار بسیار کم در آب حل می شود.

این محصول از نقطه ذوب بسیار بالایی برخوردار است که به حدود 1975 درجه سانتی‌گراد می‌رسد و شکل ظاهری آن جامد سفید رنگ می باشد. این اکسید فاقد هر نوع بوده با این وجود باید از تماس مستقیم آن با آب جلوگیری شود زیرا باعث ایجاد تغییرات در رنگ و بوی آن می شود.

شرکت پخش اکسید روی صنعتی

همان طور که اشاره شد اکسید روی پودری محلول در آب است و موارد کاربرد فراوانی دارد، یکی از کاربردهای این محصول در صنعت می باشد که به اکسید روی صنعتی معروف است، این امر به دلیل ویژگی های خاص این محصول است که آن را مناسب برای استفاده در صنایع مختلف کرده است، مزایای اکسید روی صنعتی شامل موارد زیر می شود: یکی از مزایای بارز این محصول ایجاد استحکام بالا، ظرفیت حرارتی فراوان و ضد رطوبت بودن آن است به همین علت از این ماده در تولید کاشی و سرامیک استفاده می شود و سبب می شود که عملکرد کاشی و سرامیک بالا رفته و از دوام و پایداری زیادی برخوردار شوند

انواع اکسید روی لعاب سرامیک ها را محکم کرده به گونه ای که در برابر رطوبت و مواد اسیدی کاملا مقاوم هستند. از دیگر مزیت های این محصول محدوده شکاف انرژی وسیع، تحرک بالای الکترون ها و تابندگی نور فراوان است، بنابراین می توان از این محصول در ساخت نمایشگرهای ال ای دی و ترانزیستورها استفاده کرد. ضد التهاب بودن و مقاومت در برابر اشعه ماواء بنفش خورشید از دیگر مشخصاتی است که اکسید روی دارد، لذا این ماده در ترکیب مواد اولیه صابون بچه، لوسیون صورت، کرم های ضد آفتاب و ساخت برخی دیگر از مواد آرایشی بکار می رود.

اکسید روی عمده را می توانید به راحتی در مرکزی که به شما معرفی کردیم تهیه کنید چرا که مرکز اکسید روی را در ابعاد بزرگ بسته بندی های بسیار بزرگ و به صورت عمده هم به فروش می رساند. این سادگی از تولیدکنندگان روی صنعتی میباشد که شما میتوانید با کیفیت مناسب و قیمت مناسب از این سایت خریداری کنید و اطمینان خاطر از مسئولی که استفاده می‌کنید را داشته باشید

کارخانه تولید اکسید روی صنعتی

کسانی که در پی خرید اکسید روی صادراتی هستند بهترین نوع محصول را برای تهیه مواد مورد نیاز خود بر می‌ گزینند و دلیل این امر درجه بالای کیفی است که این محصول صنعتی و شیمیایی بی رقیب و صنعتی دارا می باشد و باعث می گردد که افراد زیادی برای تهیه نمونه های مورد نیاز خود رو به سوی این مواد صنعتی درجه یک و صادراتی آورند و به این ترتیب خرید خود را در بازار داخلی ایران به پیش برند.

بازار فروش اکسید روی صنعتی با کیفیت بالا که تولیدی کارخانه معتبر است نیز در داخل کشور ما از رونق زیادی برخوردار می باشد و دلیل این موضوع هم استقبال بسیار زیادی است که این ماده بی نظیر و صنعتی از سوی افراد خریدار برای خرید دریافت می نماید و همواره به مقدار هر چه بیشتری در ایران توسط مردم مورد خرید و فروش قرار گرفته می‌ شود و در سراسر ایران نیز از سوی مرکز پخش به مردم که در صنایع کار می کنند ارائه می گردد.

عرضه مستقیم اکسید روی صنعتی به صورت مستقیم و عمده انجام می شود، اکسید روی عرضه شده از درجه خلوص بالا برخوردار بوده و کیفیت مطلوبی دارد، بطوری که درجه یک بودن اکسید روی عرضه شده از سوی شرکت فروشنده کاملا تضمین می شود، قیمت در نظر گرفته شده برای اکسید روی ارائه شده مقرون به صرفه و مناسب است و می تواند به عنوان یک ماده شیمیایی مطلوب در ترکیب تولیدات صنایع مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین از آنجا که واسطه ای در ارائه این محصول نقشی ندارد قیمت اکسید روی عرضه شده در این مرکز نرخ واقعی و اصلی آن است، از طرف دیگر خریدارانی که اکسید روی صنعتی را با حجم بالایی سفارش دهند می توانند از تخفیف ویژه فروش این شرکت استفاده نمایند و آن را با قیمت کمتری دریافت کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.