آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

مرکز پخش اکسید روی درجه یک

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی درجه یک از جمله مواد شیمیایی پرکاربرد در صنایع مختلف است که روش های مختلفی برای تولید آن وجود دارد. مرکز پخش اکسید روی خالص، این محصول را بصورت پودر سفید رنگی در بازار به فروش می رساند و صنایع مختلفی از قبیل تولید کاشی و سرامیک، شیشه سازی، مواد آرایشی و … مشتریان عمده آن هستند.

مرکز پخش اکسید روی درجه یک

اکسید روی در چه مواردی به کار میرود؟

اکسید روی در چه مواردی به کار میرود؟ اکسید روی یک ماده معدنی است که می توان به جرات آن را پرمصرف ترین ماده اولیه در صنایع مختلف تجاری، آرایشی، صنعتی و … دانست. رنگ اکسید روی در حالت جامد و پودر شده سفید است و در شرکت های مختلف به شیوه های متفاوتی تولید می شود. اکسید روی خالص یک ماده افزودنی به شمار می آید که به ارتقاء کیفیت ماده تولید شده می افزاید.

استفاده از اکسید روی در صنایع کاشی و سرامیک سازی بسیار متداول است. این ماده موجب براق شدن سطح کاشی و سرامیک و افزودن به زیبایی های آن می شود. در تولید شیشه از اکسید روی استفاده می شود. یکی از مواد اولیه اصلی برای تولید پلاستیک، لاستیک، رنگ، چسب، انواع روغن های روان کننده و … اکسید روی است.

خاصیت ضد میکروبی اکسید روی موجب شده تا در محصولات آرایشی و بهداشتی هم بکار گرفته شود. شاید جالب باشد بدانید این ماده شیمیایی نوع خوراکی هم داشته و برای تولید مکمل های غذایی کاملا مفید واقع می شود. اگر الکترون های اکسید روی برانگیخته شود، خاصیت تابش پیدا کرده که بر همین اساس در لامپ های ال ای دی قرار داده می شوند.

در تمامی باتری ها، آهن ربا و یا مواد ضد اشتعال از اکسید روی خالص استفاده می کنند. اگر بنا باشد کاغذ سفید و یا ظروف چینی سفید تولید شود، بدون شک به رنگدانه های تجاری نیاز خواهد بود که آن را هم با اکسید روی می سازند. همانطور که پیش از این گفته شد، کاربردهای این ماده معدنی شیمیایی بسیار گسترده است.

فروشنده انواع اکسید روی درجه یک

فروشنده انواع اکسید روی درجه یک فروشنده انواع اکسید روی درجه یک، این محصول را به شکل عمده از تولیدکنندگان برتر و صاحب نام این حوزه خریداری و بر طبق نیاز مصرف به دست مشتریان در سراسر کشور می رساند. خرید به شکل عمده به ارزان تر تمام شدن قیمت نهایی محصول منتهی خواهد شد که برای تولیدکنندگان در سطح تجاری، توجیه اقتصادی بیشتری دارد.

امروزه امکان سفارش مستقیم اکسید روی خالص از کارخانه تولید کننده با بهره گیری از سایت های فروش اینترنتی ممکن شده است. در این شیوه غیر حضوری، مشتری قادر به ثبت سفارش اکسید روی در هر حجمی خواهد بود و قیمت کارخانه را برای دریافت آن پرداخت می کند. محصول سفارش داده شده به هر آدرسی در سراسر کشور ارسال خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.