آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

قیمت اکسید روی | برند های معروف تولید کننده مواد شیمیایی در کشور

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی که به آن در گذشته توتیا هم می گفتند، یکی از مواد بسیار کاربردی در صنایع مختلف به شمار می رود. از آن در تولید دارو و لوازم بهداشتی به شکل گسترده ای استفاده می شود. کاربرد نانو ذرات اکسید روی در پزشکی هم قابل ملاحظه است. اکسید روی در کشاورزی نیز کاربرد دارد. 

در اصل اکسید ناخالص روی، اکسید آن نام گذاری شده است که طی یک سری فعل و انفعالات تولید می شود. برندهای معروف تولید کننده مواد شیمیایی در کشور، این ماده را تولید می کنند. قیمت اکسید روی در بازار متفاوت می باشد و بستگی به این دارد که شرکت تولید کننده چه قیمت را روی آن تعیین کرده باشد. 

قیمت اکسید روی | برند های معروف تولید کننده مواد شیمیایی در کشور

لیست قیمت اکسید روی

لیست قیمت اکسید روی

لیست قیمت اکسید روی را می توان از بازارهای مختلفی که در آن انواع اکسید روی و همچنین دیگر مواد شیمیای عرضه می شود به دست آورد. از این بازارها می توان از قیمت نانو اکسید روی هم مطلع شد. 

اما قیمت ها را می توان بر اساس کیلوگرم این گونه عنوان کرد: 

  • بسته 100 گرمی با قیمت: 213000 تومان 
  • بسته 250 گرمی با قیمت: 510000 تومان 
  • بسته 500 گرمی با قیمت: 871000 تومان 
  • بسته 1000 گرمی با قیمت: 1729000 تومان 

برند های تولید کننده اکسید روی در سراسر کشور

برند های تولید کننده اکسید روی در سراسر کشور

شرکت های تولیدی گوناگونی در کشورمان وجود دارند که در زمینه تولید اکسید روی فعالیت می کنند. از این جمله می توان به اکسید روی زنجان، اکسید روی شکوهیه و غیره اشاره کرد. 

شرکت اکسید روی با در نظر گرفتن مسائل مختلفی، در بسته بندی های گوناگون محصول خود را به بازار عرضه می کند. با مراجعه به مراکز گوناگون فروش این گونه محصولات با فروشگاه هایی مواجه خواهید شد که در کار فروش اکسید روی زنجان می باشند. البته در این مراکز نمایندگی های برندهای مختلفی هم فعالیت می کنند. 

با همه این ها به دلیل کاربردی بودن این نوع از ماده، خریداران زیادی دارد. 

نمایندگی پخش اکسید روی

نمایندگی پخش اکسید روی

پخش اکسید روی از راه های مختلفی صورت می گیرد که کارخانه ها بیشتر ترجیح می دهند توسط نمایندگی هایی که در شهرهای مختلف ایجاد کرده اند، اقدام به این کار نمایند. اگر سری به بازار بزنید، این نمایندگی ها را حتماً خواهید یافت که در کارهای مختلفی مشغول هستند؛ از جمله این ها: 

  • توزیع محصولات شرکت 
  • فروش عمده و جزئی اکسید روی در بسته بندی های متفاوت 
  • تبلیغات محصولات 
  • پذیرش سفارش های مشتریان 
  • عرضه خدمات گوناگون از قبیل حمل و نقل 

دسترسی به نمایندگی ها از طریق تلفن و ایمیل هم امکان پذیر می باشد. 

بازرگانی فروش اکسید روی

بازرگانی فروش اکسید روی

اکسید روی به دلیل کاربردی بودن آن در صنایع مختلف، از فروش خوبی برخوردار است. این نوع از ماده، یکی از گران ترین مواد شیمیایی به شمار می رود که در بازار وجود دارد. همان گونه که در قسمت قیمت ها مشاهده کردیم، می توان آن را گرمی خریداری کرد. 

بهرحال این ها همه نشان می دهد که بازرگانی و تجارت این محصول رونق خوبی دارد. در همین حال برخی از شرکت های تولیدی گروه های بازرگانی در کار صادرات آن به کشورهای مختلفی می باشند. آنان با کیفیت ترین و مرغوب ترین نوع اکسید روی را به کشورهای درخواست کننده، ارسال می کنند. 

عرضه مستقیم اکسید روی در کشور

عرضه مستقیم اکسید روی در کشور

عرضه مستقیم اکسید روی در کشور از سوی کارخانه های مختلفی انجام می شود. این کارخانه ها بدون دخالت واسطه ها که به بازار شوک وارد می کنند، با مشتری خود رو در رو وارد معامله می شود. عرضه مستقیم می توان این مزیت ها را دارا باشد: 

  1. سود بیشتر برای هر دو طرف معامله 
  2. شناخت بیشتر از نحوه تولید و بازار 
  3. کنترل قیمت بازار 
  4. عرضه با نرخ پایین 

از طرفی برخی از شرکت های تولیدی، وب سایت هایی طراحی کرده اند که از آن طریق نیز می توان به گونه مستقیم اکسید روی را خریداری کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.