آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

فروش فسفات روی | نمایندگی پخش و فروش فسفات روی باکیفیت به قیمت تولید

فهرست مطالب

4.6
(9)

فسفات روی، یک ترکیب شیمیایی است که شکل ظاهری ترکیب آن، بلورهای سفید می باشد. یکی از دلایل مورد توجه بودن فسفات روی، مقاوت بالای آن در برابر خوردگی با فسفات آهن است. از کارایی های این نوع فسفات، استفاده از زیر رنگ و پوشش محافظ است.

فسفات روی، کابرد بسیاری در صنایع مختلف و متفاوت دارد. این نوع فسفات از کریستال سنگین زبر تا انواع کریستال نرم و میکروسکوپی در حال تغییر است. کلسیم فسفات هم ترکیبی از کلسیم و فسفر می باشد. فروش کلسیم فسفات در انواع گوناگون انجام می پذیرد که هر گونه از آن کاربرد خود را دارد. برای نمونه، هدروکسی آپاتیت که نوعی دیگر از فسفات کلسیم است، یک ماده معدنی مورد استفاده در بدن است که وظیفه تقویت استخوان و دندان را دارد. انواع دیگر فسفات کلسیم، در صنایع غذایی، تولید نکم، چاشنی و ادویه غذاها و محصولات نان کارایی دارد. کاربرد این نوع، بیشتر حالت دهی و ور آمدن و پف دار شدن خمیر و جلوگیری از گلوله ای شدن، است. فسفات کلسیم، به نوعی مکمل کلسیم بوده و در محصولات غذایی افزوده می شود.

فروش فسفات روی در اینترنت و فروشگاه های مواد شیمیایی انجام می پذیرد. قیمت فسفات روی نیز در فروشگاه های آنلاین متفاوت است.

قیمت فسفات روی

کاربرد سولفات روی در کشاورزی

کاربرد سولفات روی در کشاورزی

روی، یکی از عناصری است که در اندازه های کم، برای گیاه لازم میباشد. این عنصر، اجازه می دهد، فعالیت های فیزیولوژیک در گیاه انجام پذیرد. این فعالیت، نقش مهمی در فرایندهای فتوسنتز، تشکیل قند، حاصل خیزی، رشد و مقاومت و سنتز پروتئین دارد. گیاه، با کمبود روی، حاصل خیزی خود را از دست می دهد و محصول کاهش می یابد. کمبود روی در زمین های کشاورزی ایران مشهود است. همین امر باعث کاهش محصولات تا سقف پنجاه درصد می شود. دلایل اصلی کمبود روی در خاک های کشور از این قرار است: 

  • آهکی بودن خاک ها
  • عدم استفاده درست از کودهای روی یا سولفات روی 
  • مصرف فراوان و بیش از اندازه کودهای فسفات
  • وجود غلظت های بالای بی کربنات در آب آبیاری 

ولی کاربرد سولفات روی در کشاورزی و مصارف سولفات روی به این قرار است:

  1. تولید انواع کود کشاوری
  2. زمین های کشاورزی و باغات
  3. ریز مغذی کشاورزی

در کنار این، سولفات روی گرانوله نیز برای کشاوری مفید و کاربردی است. یکی از بزرگترین معادن فسفات خاورمیانه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد. این معدن فسفات پس سال ها، سرانجام استخراج از آن آغاز شده است. در کنار این سولفات روی زنجان نیز در شرکت صانع روی این استان، تولید و تهیه می شود. 

قیمت فسفات روی

فروش فسفات روی | نمایندگی پخش و فروش فسفات روی باکیفیت به قیمت تولید

برای بدست آوردن قیمت فسفات روی، بهتر است به فروشگاه های اینترنتی مراجعه شود. این عنصر معدنی به تناوب در فروشگاه های آنلاین به فروش می رسد. هر کدام از این فروشگاه ها و وب سایت ها، قیمت های گوناگونی اعلام کردند که می توان با کیفیت ترین نوع فسفات روی را از آنها خریداری کرد. در نظر داشته باشیم که از فروشگاهی خرید نماییم که معتبر باشد. 

فروش فسفات روی قیمت مناسب

فروش فسفات روی قیمت مناسب

فروش فسفات روی با قیمت مناسب در فروشگاه ها میسر است. با سر زدن به فروشگاه ها و وب سایت های مختلف، می توان این عنصر معدنی را با قیمت مناسب خریداری نمود و از آن در موارد گوناگون استفاده کرد. 

نماینده پخش فسفات روی در کشور

نماینده پخش فسفات روی در کشور

در بیشتر شهرهای کشور، نمایندگی پخش فسفات روی وجود دارد و شماری از شرکت ها در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند. برای کسب معلومات درباره نمایندگی های شرکت های پخش کننده، بهتر است به وب سایت های مختلف مراجعه شود. فروش فسفات روی نیز در این نمایندگی های انجام می پذیرد. 

انواع مختلف فسفات روی

انواع مختلف فسفات روی

فسفات روی انواع مختلفی دارد که هر کدام کارایی خاص خود را دارند. انواع فسفات روی عبارتند از: 

  • فسفات روی تری کاتیونیک
  • فسفات روی دی کاتیونیک 
  • فسفات روی میکرو کریستالی 
  • فسفات روی اسپری 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد آرا: 9

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.