آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

خرید پودر اکسید روی | فروشنده اکسید روی صنعتی و آزمایشگاهی

فهرست مطالب

0
(0)

خرید پودر اکسید روی را چگونه می توان شناخت و نرخ آن را مشخص نمود؟ در خصوص معرفی اکسید روی می توان گفت این محصول با استفاده از فرمول های شیمایی با ظاهری سفید رنگ و دانه های ریز می باشد. این محلول دارای بلوری ۶ وجهی است و در آب حل نمی گردد.

فروشندگان این محلول جهت مصارف گوناگون مانند صنعتی و آزمایشگاهی آن را عرضه می دارند. به همین منظورقیمت کیلویی اکسید روی متفاوت می باشد‌.

مشتریانی که تمایل به خرید این محلول دارند میتوانند از طریق نمایندگی های معتبر عرضه کننده در سراسر اقدام نمایند.

خرید پودر اکسید روی | فروشنده اکسید روی صنعتی و آزمایشگاهی

کاربردهای پودر اکسید روی

کاربردهای پودر اکسید روی

این محلول جهت مصارف گوناگونی استفاده می گردد و مشتریان گوناگونی را به سمت خود جذب نموده است. کاربرد بالای آن باعث خرید پودر اکسید روی توسط مراکز متعدد شده است. موارد مصرف اکسید روی گوناگون می باشد.

  1. در صنایع لعاب سازی
  2. جهت براق سازی 
  3. جهت گدازآوری 
  4. پوشش دهندگی
  5. صنایع پلاستیکی، صنایع سیمان 
  6. صنایع شیشه، صنایع رنگ ریزی
  7. صنایع دارو، مواد غذایی 
  8. صنایع لاستیک، چسب و باطری
  9. در مکمل سازی دام و طیور 
  10. ساخت چرم مصنوعی و گرانول

تولیدکنندگان اکسید روی در ایران با استفاده از دانش تولید و افراد ماهر توانسته اند به خوبی این محلول را تولید و به مشتریان خود عرضه دارند. پیشرفت در این صنعت سبب شده است تا فروش اکسید روی زنجان مشتریان زیادی را به سمت خود جذب نماید.

فروش اکسید روی به صورت عمده و جزیی

فروش اکسید روی به صورت عمده و جزیی

تولید بالای اکسید روی باعث گرویده است تا خرید پودر اکسید روی توسط متقاضیان با توجه به صنعت مورد استفاده شان به صورت عمده و خرده صورت گیرد. اما نکته قابل اهمیت ای که وجود دارد نحوه تولید این محلول می باشد که باعث نشان دهنده کیفیت آن می باشد. حلال اکسید روی در ظروف مخصوص ذوب گرافیکی تبدیل به مایع می گردد و در دمای بیش از ۹۰۷ درجه سانتی گراد تبخیر می شود. سبب یا بخار موجود o2 واکنش نشان میدهد و اکسید روی به وجود می آید.

خرید نانو پودر اکسید روی

خرید نانو پودر اکسید روی

همان طور که مصرف کنندگان این محلول آگاهی دارند قیمت نانو اکسید روی با توجه به مصارف گوناگون و کیفیت آن نرخ گذاری می گردد. خرید پودر اکسید روی بیشتر بر اساس یک سری عوامل تولید هست که مشخص می گردد.

  • ضریب شکست بالا
  • ویژگی رسانایی حرارتی بالا
  • قابلیت چسبندگی بالا
  • قدرت پوشش عالی
  • مقاومت در برابر اشعه

مصرف کنندگان عزیز می توانند جهت افزایش دانش خود در خصوص این ماده اکسیدی با هنگام خرید پودر اکسید روی از کارشناسان عرضه کننده اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند.

مرکز فروش مواد شیمیایی

مرکز فروش مواد شیمیایی

مشتریانی که تمایل به خرید این ماده شیمیایی دارند اما با مرکز فروش خوبی جهت خرید آشنایی ندارند می توانند از طریق برقراری ارتباط با معتبر ترین مراکز از طریق راه های ارتباطی که آنها در اختیار مشتریان خود قرار داده اند اقدام به خرید نمایند.

از افتخارات این مراکز فروش ویژگی های اکسید روی می توان به فروش با قیمت مناسب همچنین کیفیت بالای تولید و فروش به شرط آنالیز اشاره داشت که با در نظر داشتن این خصوصیات یکی از بهترین مواد شیمایی دراختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. اطمینان از خرید سبب شده است تا مشتریان به صورت عمده و خرده خریداری داشته باشند.

تولید پودر اکسید روی در کشور

تولید پودر اکسید روی در کشور

از مهمترین ویژگی های ارزشمندی که سبب افزایش فروش اکسیدی شده است توجه به تولید این اکسید می باشد. در نظر داشتن تمامی موارد تولید و رعایت موارد استاندارد از مهمترین عوامل می باشد.

تولید پودر اکسیدی و ارسال آن به دست مشتریان نیز از نقاط ممتازی می باشد که تولید کنندگان و عرضه کنندگان به خوبی رعایت نموده اند.

مشتریانی که تمایل به خرید دارند می توانند به سهولت هر آنچه در این خصوص نیاز می باشد را به واسطه کارشناسان مرکز کسب نمایند و خریدی خوب از بهترین مراکز داشته باشند.

قدم در جهت پیشرفت رضایت مشتریان از مهمترین اقداماتی می باشد که این مراکز در نظر داشته اند و توانسته اند به خوبی عمل نمایند و بهترین محصولات دا به سراسر کشور عرضه دارند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.