آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تولید بهترین اکسید روی نعمتی در ایران

فهرست مطالب

0
(0)

تنوع محصولات معدنی سبب شده تا استفاده از آنها در صنایع مختلف بسیار رایج گردد، یکی از پرکاربردترین انواع این محصولات که در مقدار بالا به صورت عمده تولید می گردد اکسید روی صنعتی نام دارد. تولید بهترین اکسید روی نعمتی در ایران توسط کارخانجات تخصصی با رعایت اصول و همچنین استانداردهای جهانی انجام می‌ گردد تا محصول نهایی تولید شده کیفیت بالایی داشته باشد، در ادامه با اکسید روی صنعتی بیشتر آشنا خواهید شد.

تولید بهترین اکسید روی نعمتی در ایران

مشخصات فنی اکسید روی نعمتی

مشخصات فنی اکسید روی نعمتی امروزه با استفاده از فناوری جدیدی به نام نانو، محصولات مختلفی همچون اکسید روی را به ذرات بسیار ریزی تبدیل می کنند و سپس از این پودر در تولید کردن محصولات متفاوتی استفاده می نمایند، اکسید روی دارای خواص و مزیت های فراوانی است و به همین دلیل هم از آن در مقیاس وسیعی در صنایع پزشکی و درمان استفاده می گردد و از جمله مهم ترین مشخصات فنی اکسید روی نعمتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خاصیت آنتی باکتریالی، ضد عفونی کنندگی و ضد حساسیت بودن
  • عدم سمیت و کمک به سم زدایی کردن بدن
  • جذب و خنثی کردن اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز خورشید و رفع آثار سوء آن از روی پوست
  • توانایی چسبندگی و کاور کردن بسیار بالا
  • تولید گسترده و نرخ بسیار مقرون به صرفه

تمام این خواص در کنار هم موجب می شوند که این ماده یکی از متریال های اصلی به کار رفته در زمینه تولید انواع و اقسام محصولات بهداشتی، آرایشی و مراقبتی پوست همچون کرم های ضد آفتاب، کرم های روشن کننده و نرم کننده باشد.

فروشنده عمده ااکسید روی نعمتی

فروشنده عمده ااکسید روی نعمتی مراکز تولید، اکسید روی را به کمک نمایندگی های معتبر به بازار ارائه کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌ دهند. فروشنده عمده ااکسید روی نعمتی با روش های مختلفی این محصول را روانه بازار کرده و به دست مصرف کنندگان می ‌رسانند.

روش های توزیع انواع اکسید روی به صورت عمده بوده که انتخاب هر کدام از این روش ها به سلیقه خود مصرف کنندگان بوده و خریداران خود می توانند برای نحوه و روش خرید محصول خود تصمیم گیری نمایند. این نمایندگی ها سعی دارند محصولی را روانه بازار کنند که دارای بهترین کیفیت باشد و بتواند به خوبی رضایت مشتریان را جلب نماید.

خوشبختانه تا به این لحظه به خوبی در امر گسترش بازار فروش محصول خود موفق بوده و علاوه بر این بر گسترش رونق اقتصادی هم کمک زیادی نموده اند. بهترین و مقرون به صرفه ترین روشی که افراد می توانند انتخاب کنند و بیشترین طرفداران را تا به این لحظه داشته روش عمده می‌ باشد. مشتری در هر کجای کشور که باشد می‌ تواند در مقدار عمده این ذرات را با قیمت مناسب تهیه نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.