آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تولید انواع اکسید روی عمده در ایران

فهرست مطالب

0
(0)

تولید انواع اکسید روی عمده در ایران با کیفیت بالا صورت می گیرد. اکسید روی عمده یکی از مواد اولیه کارخانه ها به شمار می رود. این محصول کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد. اکسید روی ماده شیمیایی است که به صورت پودر تولید شده است و رنگ سفیدی دارد. اکسید روی دارای انواع متفاوتی است که کاربرد های متفاوتی دارد. این محصول که به صورت پودر سفید تولید شده غیر حلال در آب است که منشأ آن کانی است.

تولید انواع اکسید روی عمده در ایران

نحوه تولید اکسید روی مرغوب

نحوه تولید اکسید روی مرغوب در ادامه شرح نحوه تولید اکسید روی مرغوب می پردازیم. اکسید روی مرغوب در روش های متفاوتی تولید می شود. این محصول را با چند روش تولید می کنند. روش اول روش مستقیم است که به صورت هیه اکسید از سنگ معدن تولید می شود. روش دوم روش غیر مستقیم است که این محصول را از روی فلز تولید می کنند. روش دیگر به صورت شیمیایی از کنسانتره روی است که این روش به دو صورت آب و حرارتی تولید می شود. در فرآیند آب روی از مواد خامی که حاوی روی است تولید و سپس به صورت هیدرو کربنات و هیدروکسید رسوب داده می شود.

در روش های بعدی از سنگ معدن یا روی فلز در تولید این محصول استفاده می کنند. در این روش ها روی را با اکسیژن ترکیب می کنند تا فرمول اکسید روی به وجود بیاید. پودر اکسید روی را در روش های آب و لیچینگ و روش حرارتی یا آتش تولید می کنند. در روش آتش یا پیرو متالورژی، سنگ روی یا فلز روی را در کوره آتش تولید می کنند که سنگ معدن یا روی که از عمل فلوتاسیون کربنات روی شکل می گیرد را با ماده کربن ترکیب می کنند سپس به کوره های ولز منتقل می کنند تا پودر اکسید روی بدست بیاید.

فروش انواع اکسید روی عمده

فروش انواع اکسید روی عمده فرش انواع اکسید روی عمده به صورت پودر در نازل آرین قیمت انجام می شود. فروش اکسید روی با روشی سریع و قیمت مناسب انجام می شود. بهترین اکسید روی در بسته بندی های متفاوت به فروش می رسد و قیمت آن بسته به شرایط بازار متفاوت است. زینک اکسید یا ماده روی که در ایران به صورت پودری در روش های متفاوت تولید می شود، در صنایع مختلفی کاربرد دارد. فروش این محصولات در ایران به صورت عمده و مستقیم صورت می گیرد و می توان این محصول را به صورت تکی در بسته بندی با حجم های متفاوت تهیه کرد.

فروش اکسید روی باکیفیت و با قیمت معقول با مقادیر دلخواه صورت می گیرد. اکسید روی یک محصولی غیر ارگانیک با مواد شیمیایی است که طعمی تلخ دارد و در آب محصول نمی شود. این محصول یک پودری بسیار مهم است و در روش های فرانسوی، آمریکایی تولید یک شود. فروش این محصولات بسیار بالا است و در کارخانجات مختلف ازجمله پلاستیک سازی و دارویی، ساخت محصولات متنوع صورت می گیرد و یک نوع پودری ضد التهاب و خارش است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.