آدرس: قم، بلوار شهید صدوقی

مجتمع تجاری امین، واحد 4034

تامین کنندگان اکسید روی شکوهیه

فهرست مطالب

0
(0)

اکسید روی یک ترکیب شیمیایی است که، به صورت پودری سفید رنگ، تولید و عرضه می گردد. در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار گرفته، و قابل حل در آب نمی باشد.تامین کنندگان اکسید روی شکوهیه زیادی در این عرصه فعالیت دارند و حتی به خارج از کشور هم صادر می شود اکسید روی به چهار روش آزمایشگاهی، شیمیایی، مستقیم و غیر مستقیم تولید می‌شود.

تامین کنندگان اکسید روی شکوهیه

روش تولید اکسید روی شکوهیه چگونه است؟

روش تولید اکسید روی شکوهیه چگونه است؟ دلایل بسیار مختلفی برای تولید انواع اکسید روی اصل وجود دارد که شاید مهم ترین دلیل، کارایی و نقش این ماده در بخش های مختلف صنعتی و درمانی می باشد. وجود اکسید روی برای تولید شیشه مات، کاشی و سرامیک، لاستیک، چسب، لوازم آرایشی و بهداشتی، باتری، تجهیزات الکترونیکی و بسیاری از موارد دیگر ضروری می باشد که این موارد نشان دهنده اهمیت بالای این محصول می باشد.

همان طور که اشاره شد استفاده از اکسید روی رقیق مرغوب تنها محدود به زمان حال نمی باشد و در دوره های مختلف تاریخ از این ترکیب در موارد مختلفی استفاده می شده است.این محصول ویژگی های مختلفی دارد و از آن برای ساخت محصولات مختلف استفاده می گردد که از مهم ترین این محصولات می توان به فلز برنج اشاره کرد. امروزه این محصول در تولید مواد مختلفی دیگری استفاده می شود که از مهم ترین این موارد می توان به ساخت شیشه استفاده کرد. یکی دیگر از موارد کاربرد اکسید روی در ساخت رنگ می باشد. به کار گرفتن این ماده در ساخت رنگ باعث شده تا این محصولات خاصیت ضد آب بودن پیدا کنند.

این محصول خواص درمانی فراوانی دارد و در علم پزشکی به زینک اکساید معروف است و از آن برای تهیه ی پماد های پوستی، پودر بچه، پماد زینک اکساید، درمان مشکلات پوستی همانند التهاب، اگزما و … استفاده می کنند.

قیمت اکسید روی شکوهیه در بازار تهران

قیمت اکسید روی شکوهیه در بازار تهران قیمت اکسید روی شکوهیه در بازار تهران نسبت به سایر شرکت های تولیدی در کشور مناسب تر بوده و این امر باعث ایجاد بازار رقابتی، افزایش کیفیت محصولات آزماشگاهی و شیمیایی شده است. مشتریان و خریداران اکسید روی در کل کشور می توانند برای آگاهی از قیمت فروش اکسید روی تهران به فروشگاه ما مراجعه کرده و این محصول را با بیشترین تخفیف ممکن، بدونه واسطه خریداری و دریافت نمایند.

فروش اکسید روی همواره دستخوش تغییرات زیادی در صنعت بوده این تغییرات ناشی از بازار نوسانات ارزی کنونی و همچنین اقتصاد و تورم حاکم بر جامعه بوده است.لیست قیمت اکسید روی در بازار تهران را می توانید با مشاهده برچسب روی این محصولات و کاتالوگ آن ها مشاهده کرده و از به روزترین نرخ ها اطلاع کسب نمایید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.